Back to overview

Simple-Simon

Hoe frustrerend om te vernemen dat één van je werknemers papieren werkbonnen verloren is in de drukte onderweg of op de werf… Maar je kan ook heel makkelijk werkbonnen digitaal maken en digitaal laten aftekenen door de klant. Simple-Simon kan jou hierbij helpen,dankzij een alles-in-één oplossing voor het digitaliseren van je werkbonnen en werkprocessen.

Waarom kiezen voor Simple Simon?

  • Werkbonnen aangemaakt in Bouwsoft worden doorgestuurd naar de app waar ze als in te plannen verschijnen;

  • Opdrachten inplannen doe je heel eenvoudig door items naar het planbord te slepen en toe te wijzen aan één of meerdere techniekers;

  • Je medewerkers kunnen via een smartphone of tablet raadplegen waar ze naartoe moeten, en wat er van hen verwacht wordt. Ze krijgen een routenavigatie en een overzicht van wat wel of niet moet worden afgetekend. Op het samenvattingsscherm kunnen ze de klant een overzicht tonen met de door hen gepresteerde uren en gebruikte materialen;

  • Registratie van reis,- en werktijd;

  • Klanten kunnen digitaal orders en werkbonnen ondertekenen voor akkoord, en jij raakt ze nadien nooit meer kwijt. Daardoor hoef je niet langer onnodig veel tijd te besteden aan het zoeken naar kwijtgeraakte werkbonnen;

  • Afgewerkte bonnen kunnen indien gewenst onmiddellijk naar de klant gestuurd worden;

  • Wijzigingen in Bouwsoft zoals bijvoorbeeld klantgegevens, worden realtime realtime gesynchroniseerd met Simple-Simon. Deze zijn direct beschikbaar in Simon’s kantoormodule en app.

Wat houdt de koppeling in met Bouwsoft?

  • Werkbonnen worden aangemaakt en voorbereidt in Bouwsoft;

  • Relatie- en projectgegevens vanuit Bouwsoft zijn beschikbaar in Simple-Simon;

  • Aangemaakte werknemers uit Bouwsoft zijn beschikbaar op het planbord;

  • Gepresteerde uren, reistijden en verbruikte artikelen komen automatisch in de nacalculatie van Bouwsoft;

  • Aangemaakte attesten en ondertekende werkbonnen worden gekoppeld aan het project in Bouwsoft.